Kako naručiti

Dodavanje proizvoda u korpu

Klikom na dugme „Dodati u korpu“ odabrane artikle u korpu. Ukoliko želite da kupite više različitih proizvoda dovoljno je da svaki željeni proizvod ubacite u korpu na isti način dok ne dodate sve proizvode koje želite da kupite.

Sadržaj korpe se prikazuje u desnom gornjem uglu stranice. Prevlačenjem miša preko korpe možete da proverite njen sadržaj, pregledate korpu, idete odmah na plaćanje, kao i da izbacite proizvode iz korpe.

Pregled korpe

Posle izmene sadržaja u korpi, dovoljno je da kliknete na dugme „Ažuriraj korpu“ kako bi sačuvali izmene u korpi. Kada proverite da li u svojoj korpi imate sve proizvode koje želite da kupite, kliknite na dugme „Nastavite sa plaćanjem“.

Plaćanje – Detalji za naplatu

U ovoj sekciji ćete biti zamoljeni da ostavite lične podatke i odaberete detalje u vezi dostave i plaćanja.eHero zadržava pravo da proveri istinitost prezentovanih podataka.Ovi podatci se koriste za izradu računa koji će Vam biti dostavljan uz narudžbenicu, kao i za kontakt kurirske službe prilikom isporuke.

Prijavljivanje

Ukoliko do sada niste kupovali možete se registrovati ili naručiti proizvode kao gost, bez registracije. Registracija je brza, jednostavna i besplatna. Uz registrovani korisnički račun moguće su brže narudžbe, promena ličnih podataka, kao i pregled prethodnih narudžbi. Kupci koji su se ranije registrovali potrebno je samo da se prijave pomoću svojih podataka (e-mail i lozinka).

Detalji dostave

Isporuka se vrši samo na teritoriji Srbije. Minimalna količina za dostavu je 18l. Kurir će Vam doneti naručene proizvode na naznačenu adresu. BITNO je da u napomeni navedete koje vreme isporuke Vam odgovara, kao da kontakt telefon bude dostupan i ispavan.

Način plaćanja

Plaćanje se vrši bankovnim transferom (uplatom na račun).

Potvrda narudžbe

Još jednom proverite sve podatke (proizvode koje kupujete, cenu, Vašu adresu itd…) i klikom na dugme „Potvrdite narudžbu“ Vaša kupovina će biti završena.
Na email koji ste upisali pri prijavi za online kupovinu ćete dobiti potvrdu o obavljenoj kupovini i na taj način možete biti sigurni da je porudžbina uspešno obavljena i prosleđena do nas. U slučaju da postoji neki problem, neslaganje ili nam je potrebna neka dodatna informacija, kontaktiraćemo Vas prvo na telefon koji ste ostavili pri registraciji, a ako Vas ne nađemo, poslaćemo Vam e-mail.